puding2Eile jäi meie pooleliolev jõulupuding siis üleöö maitsestuma ja seisma. Täna jätkame.

Teine päev

Lisa puuviljasegule omavahel segatud jahu (50 g) ja küpsetuspulber (0.5 tl). Mina olin sel aastal hooletu ja surasin selle sisse juba eile. Uuuups. Eeldatavasti ei juhtu sellest MITTE MIDAGI, ainult segu oli tänaseks paksem kui peaks.

Nüüd tuleb kogu segu tihedalt-tihedalt pudingivormi pakkida – suru ikka korralikult, et üldse tühja kohta vahele ei jääks. Siis on ta vormist välja tulles ühtlane ja aukudeta. Siis lõika kaks suurt ruutu küpsetuspaberit ja kinnita need puuvillase nööriga vormi peale (sünteetiline võib sul aurutamise ajal ära sulada). Miskisuguse voldi tegin ka keskele seekord – selle blogi nõuande järgi. Pidavat andma ruumi tekkivale aurule. Eelmine kord panin lihtsalt peale, aga äkki oli keskel mündisuurune auk?! Küpsetuspaberi kihtide peale läheb siis omakorda fooliumikiht. Kõige parem on selline, mille peale on kirjutatud extra strong, mul oli kodus praegu nii õhuke, et panin seda ka kaks kihti. Lõpuks tõmba üks nöör ka risti üle vormi ja kinnita alumise vormi ümber oleva nööri külge – sangaks. Siis on eriti mugav teda aurutuspotist sisse ja välja tõsta.

DSCF0859Nii. Ja nüüd on su päev tänaseks sisustatud – paned pudingi 8 tunniks aurutuspotti ja käid aeg-ajalt vett juurde valamas, et alumine pott tühjaks ei kuivaks. Nagu mainitud, katsetan mina slow cookeris ja loodan, et kumbki nõu puruks ei löö… Kui kellelgi miskipärast peaks veel selline agregaat kodus olemas olema, siis panin tühja pudinginõu cookerisse sisse ja ajasin masina kuumaks – 15min seadistusel “high”. Siis täitsin nõu puuviljaseguga, katsin ja panin masinasse tagasi, lisaks keevat vett nii palju, et ulatuks poole nõuni. Siis paar tundi seadistusel “high” ja ma veel ei oska öelda, kui mitu tundi seadistusel “low”, sest ta alles valmib. 6-8, ma arvan.

Kui ta on ära aurutatud ja maha jahtunud, pakin pudingi kuhugi jahedasse (kuskil oli kirjas, et parim koht on kasutuselt väljas olevas kütmata toas voodi all. Selline on ju kõigil kodus olemas?) jõule ootama. Enne laualeandmist tuleb teda siis veel paar tunnikest aurutada ja valmistada ka kaste või või, millega seda serveerida. Aga teate mis, ma pole veel otsustanud, millega ma serveerin, nii et kirjutan jõulude paiku kolmanda osa ka – serveerimisest!

